marți, 31 martie 2009

Informare! DA ori BA?!?


Nu mai departe de azi dimineata, citesc in deschiderea cotidianului Evenimentul de Iasi un articol cu titlul "Fugi, soferule, fugi!" pe langa faptul ca mi s-au parut cam multe virgule (si aici e posibil sa gresesc dpdv al semnelor gramaticale), fiind sofer, atentia mi-a fost atrasa. Ca ar fi vorba de o strategie de marketing sau nu, ramane de vazut. Ceea ce vreau e sa semnalez, este faptul ca, in opinia mea, publicatia cu pricina instiga soferii la eschivarea din calea legii si a organelor aplicatoare.

Ca sa revin la titlul ales de mine, pana la urma eu cred ca e vorba totusi de informare, insa nu una pozitiva, ci mai curand una care ajuta persoanele interesate, cum pot scapa de Politia Rutiera. Daca ar fi dupa mine, articolul ar fi trebuit sa poarte titlul "Cum sa scapi de Politia Rutiera". Asta da strategie de marketing...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu